BĮ Klaipėdos socialinių paslaugų centro „Danė“ teikiamos paslaugos
Senyvo amžiaus asmenims
Paslaugos pavadinimas |
Paslaugos apibūdinimas |
Užimtumas |
- Laisvalaikio organizavimas;
- Kasdienių gyvenimo įgūdžių ugdymas;
- Darbinių įgūdžių ugdymas;
- Asmens higienos įgūdžių ugdymas;
- Buitinės paslaugos;
- Socialinių problemų sprendimas;
- Psichologo pagalba;
- Kineziterapeuto/masažisto užsiėmimai.
|
Laisvalaikio organizavimas |
- Meninių užsiėmimų organizavimas, pagal sudarytus veikos organizavimo tvarkaraščius;
- meninių gebėjimų atskleidimas ir saviraiškos lavinimas vykdant meninės raiškos programas;
- Centro Klientų išvykos į visuotinus kultūrinius renginius, į gamtą; valstybinių ir atmintinų datų minėjimas;
- Sąlygų sudarymas knygų, laikraščių, žurnalų skaitymui, televizoriaus žiūrėjimui bei radijo klausymui;
- Klientų pasivaikščiojimų centro teritorijoje ir mieste organizavimas.
|
Kasdienių gyvenimo įgūdžių ugdymas ir palaikymas |
- Asmens dienos veiklos organizavimas, pagal sudarytą individualų socialinės globos planą: saugios, sveikos ir emociškai palankios aplinkos užtikrinimas ir pritaikymas Kliento poreikiams;
- Įvairiapusiškų užimtumo poreikių užtikrinimas, vykdant konkrečias programas;
- Savarankiško gyvenimo įgūdžių palaikymas ir stiprinimas;
- Ryšių su Kliento asmenine aplinka stiprinimas ir palaikymas.
|
Darbinių įgūdžių ugdymas |
- Klientų individualių darbo veiklos planų sudarymas;
- Buitinių įgūdžių lavinimas;
- Savitarnos ir savitvarkos įgūdžių lavinimas.
|
Informavimas |
- Klaipėdos miesto gyventojų informavimas apie Centro teikiamas socialines paslaugas, klientų priėmimo į centrą tvarką, paslaugų kainą, kitas organizacijas, teikiančias socialinę paramą šios negalios žmonėms, sąlygų sudarymas apsilankyti Centre.
- Informacijos Klientui, globėjui, rūpintojui, kitiems šeimos nariams ar artimiesiems giminaičiams teikimas apie galimybes gauti visapusišką pagalbą sprendžiant iškilusias problemas, apie Kliento teises ir pareigas.
|
Konsultavimas |
- Kliento probleminės situacijos analizė ir veiksmingų problemos sprendimo būdų parinkimas.
|
Tarpininkavimas |
- Pagalbos Klientui suteikimas sprendžiant įvairias Kliento problemas (teisines, sveikatos, buitines, tvarkant dokumentus, mokant mokesčius, užrašant pas specialistus, ir kt.).
- Tarpininkavimas tarp Kliento ir jo aplinkos (kitų institucijų, specialistų, asmenų).
|
Bendradarbiavimas |
- Bendradarbiauja su institucijomis, kurios turi ryšį su Centro Klientais:
- Socialinės paramos ir rūpybos skyriais: rūpinasi Klientų materialine parama;
- Teisėtvarkos institucijomis: tvarkant ir keičiant Klientų asmens dokumentus; sprendžiant turtinius klausimus;
- Atstovaujant Klientų interesus teismuose ir kitose institucijose (pagal reikalą);
- SODRA: tvarkant dokumentus dėl pensijų gavimo; socialinis draudimas ir su tuo susijusių problemų sprendimas;
- Su gydymo, bei slaugos įstaigomis.
|
Asmens higiena |
- Visų Centro Klientų asmens higienos priežiūra;
|
Buitinės paslaugos |
- Bendro naudojimo patalpų tvarkymas ir priežiūra.
- Suteptų po priepuolių bei kitų sveikatos sutrikimų klientų viršutinių ir apatinių drabužių skalbimas.
|
Psichologo pagalba |
- Psichologinė-psichoterapinė pagalba;
- Klientų psichinės bei fizinės sveikatos būklės problemų sprendimas, svarstant individualius darbo, užimtumo krūvius ir veiklos galimybes;
- Komfortiškos fizinės ir psichinės aplinkos klientui sukūrimas, siekiant sumažinti nesaugumą, nepasitikėjimą ir fizinį nepatogumą; agresijos ir autoagresijos protrūkių mažinimas;
- Psichosomatinių sutrikimų kontrolė ir prevencija;
- Individuali ir grupinė psichoterapinės pagalba ir parama: psichologinio emocinio komforto Centre palaikymas;
- Bendravimo nesklandumų diagnostika ir terapija;
- Emocinio nestabilumo fiksavimas;
- Lankytojo šeimos konsultavimas;
|
Kineziterapeuto/masažisto užsiėmimai |
- Fizinė reabilitacija, vykdant individualios ir grupinės kineziterapijos užsiėmimus; klientų motorikos būklės įvertinimas;
|
Transporto organizavimas |
- Centro darbo dienomis Klientų rytinis atvežimas į Centrą bei vakarinis parvežimas į gyvenamąją vietą.
- Klientų palydėjimas į medicinos bei sveikatos priežiūros įstaigas, socialinės pagalbos įstaigas, policijos, kitas teisėsaugos institucijas, antstolių kontoras.
|
Maitinimo paslauga |
- Klientų maitinimas 3 kartus per dieną;
- Esant būtinumui, Klientui užtikrinama individuali personalo pagalba valgant.
|
Sveikatos priežiūra. |
- Pirmosios medicininės pagalbos suteikimas klientui;
- Paskirto gydymo tęstinumo užtikrinimas;
- Sveikos gyvensenos, sveikatos ugdymo ir ligų profilaktikos propagavimas.
|