Menu Close

Turinys lengvai suprantama kalba

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.

 

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.

Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

 

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos rasite paspaudę šią nuorodą:

https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/

 

 

Klaipėdos socialinių paslaugų centras „Danė“ yra įstaiga.
Šiuo metu įstaigoje veikia trys padaliniai:

 1.Tėvų globos netekusių vaikų padalinys

Čia paslaugas ir pagalbą gauna vaikai.

Pavyzdžiui, vaikai gali čia gyventi.                              

Padalinyje teikiamos šios paslaugos:

  • trumpalaikės socialinės globos paslaugos,
  • Ilgalaikės socialinės globos paslaugos.

Socialinės globos paslaugos yra tokios paslaugos, kurios padeda vaikui su negalia geriau gyventi.

Trumpalaikės paslaugos yra tokios, kurias vaikas gauna trumpą laiką.

Ilgalaikės paslaugos yra tokios, kurias vaikas gauna ilgą laiką.

Šios paslaugos yra teikiamos vaikams su sunkia negalia, kurie prarado tėvų globą.

Tai reiškia, kad vaikas negali gyventi su tėvais.

Taip pat padalinyje teikiamos tokios paslaugos:

  • socialinės globos paslaugos vaikui su sunkia negalia, jeigu tokių paslaugų paprašė tėvai.

Pavyzdžiui, jeigu tėvai tuo metu negali pasirūpinti vaiku.

  • laikino atokvėpio paslauga, vaikams su sunkia negalia.

Laikino atokvėpio paslauga yra paslauga, kurios metu vaikas trumpą laiką gali pagyventi įstaigoje.

Tuo metu tėvai gali pailsėti.

 2. Suaugusių žmonių su psichikos negalia padalinys

Padalinyje teikiama dienos socialinė globa suaugusiems žmonėns su psichikos negalia.

Žmonės su psichikos negalia
patiria įvairių sunkumų, pavyzdžiui:

  • jiems gali būti sunku bendrauti su kitais,
  • jiems gali būti labai liūdna,
  • jiems gali reikėti kitų žmonių pagalbos

Tada žmonės su psichikos negalia gali ateiti čia ir praleisti laiką.

Pavyzdžiui, žmonės čia gali dalyvauti užsiėmimuose.

Šioje vietoje pagal savo kompetencijas gali drąsiai pateikti savo pavyzdžius. Vertintojų prašymų reikia kažkiek pateikti pavyzdžių, kad suprasti, kas yra žmogus su psichikos negalia.

 3. Senyvo amžiaus asmenų padalinys

 Padalinyje teikiama dienos socialinė globa senyvo amžiaus žmonėms.

Tai reiškia, kad senyvo amžiaus žmonės gali čia ateiti ir praleisti laiką.

 

Mūsų adresas yra Kretingos gatvė 44, Klaipėda.
Jeigu turite klausimų galite:

  • skambinti mums telefonu.

Mūsų telefono numeris yra +37046497614.

  • parašyti mums elektroninį laišką.

Mūsų elektroninio pašto adresas yra

info@danespc.lt

Jeigu norite lankyti mūsų centrą, turite pateikti dokumentus.

Dokumentus pateikti galite:

  • Klaipėdos miesto savivaldybės administarcijos klientų aptarnavimo skyriuje.

Jis yra Liepų gatvė 11, Klaipėda.

Dokumentus neškite į 114 kabinetą.

Jeigu turite klausimų, skambinkite telefonu 046396329.

  • Socialinės paramos skyriuje.

Jis yra Taikos prospekte 52C, Klaipėda.

Jeigu turite klausimų, skambinkite telefonu 046217726.

 

Tekstą parengė: Direktoriaus pavaduotoja socialiniams reikalams Renata Jagielaitė

Tekstą vertino: Dalia Keperšaitė

Teksto vertinimą koordinavo: Indrė Nagumanova

 

Iliustracijos: Klaipėdos socialinių paslaugų centro “Danė”

Informacija atnaujinta: 2025-02-25

Skip to content